At forstå din vision
At forstå din vision, er nøglen til et frugtbart samarbejde. Vi sætter derfor stort fokus på først og fremmest at sætte os ind i din virksomhed. Det gør vi for at kunne tale samme sprog, som du taler til dine kunder. I en verden hvor vi konstant er præsenteret for nye annoncer, er det essentielt at have en historie bag det produkt eller den ydelse man sælger. For at opfange opmærksomhed blandt de flere tusinde annoncer folk til dagligt ser, er det nødvendigt, at du fortæller historien direkte til din målgruppe. Det er vigtigt, at det content man bruger i sine annoncer, er relaterbare for de potientielle kunder der ser den.
ICP
ICP står for Ideal Customer Profile, det er en profil man opsætter på sin ideele kunde, så man har en mere målrettet forståelse af, hvem der køber sine varer/ydelser. Man kan sagtens have flere ICP’er, i det tilfælde vil man oftest segmentere profilerne, så man kan rette markedsføringen specifikt mod de individuelle segmenter.
En af de største dele i markedsføringen er alt analysen og optimeringen der medfølger. Med de rette værktøjer kan vi også bruge den data vi får fra annoncerne til at opsætte nye ICP’er til kundesegmenter du måske ikke engang vidste du havde.
Optimering af Image og Branding
Et vellykket brand image handler om mere end blot opslag og annoncer. Det handler om at opbygge en autentisk og troværdig online identitet, der passer til din kundegruppe. Sociale medier har vist sig at være et kraftfuldt værktøj til at opbygge brandkendskab, skabe loyalitet og øge salget. Gode og jævnlige opslag og stories giver jer mulighed for at dele jeres historie, værdier og produkter på en måde, der engagerer og involverer jeres følgere. Vi kan hjælpe med at skabe en visuel identitet, ved at engagere med jeres følgere på en meningsfuld måde kan vi hjælpe med at styrke jeres relationer og opbygge tillid.